Az FC Bayern és a müncheni autógyár, a BMW legkésőbb 2025-ig stratégiai partnerekké válnak. „A felek egy szándéknyilatkozatot írtak alá a tavalyi évben”- árulta el Edmund Stoiber a Manager Magazinnak. A BMW ezzel a megállapodással az Audit váltaná, idő kérdése váltani és fogja az FC Bayern partnereként.
A BMW a megállapodás értelmében összesen kb 800 millió euró értékben szponzorálná a bajorokat, megszerezné az Audi 8,33%-os részesedését a klubban. Egy BMW szóvivő ugyan cáfolta ezt a kommentárt, de Stoiber megerősítése után a hírt szinte készpénznek vehetjük. A Bayern szeretné, ha már 2020-ban vagy 2021-ben a BMW lenne a klub autószponzora, ez lenne Olli Kahn első komoly intézkedése a klubnál. A bajor autógyár az AZ szerint július 1-től a Bayern kosárcsapatának szponzora lesz, de az Audi Dome is névváltáson megy majd keresztül.
Az Audi 2011 óta a klub stratégiai partnere, a szponzori szerződés 2025-ig van érvényben. De folynak az egyeztetések a szerződés idő előtti felbontásáról. Uli Hoeness 2018 decemberében megerősítette a BMW érdeklődését: „A hír, miszerint folynak a tárgyalások, igaz. Hogy milyen eredménnyel zárulnak, arra a következő hónapokban fog fény derülni.”
A BMW állítólag 10 évre fizetne 800 milliót, ami majdnem háromszorosa annak az összegnek, amivel az Audi támogatja a német Rekordbajnokot.